*Gratis verzending boven de €50.- *30 & 31 oktober te vinden bij landgoed winter fair
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ - Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaats je eenvoudig en snel bij La Belle Baby door de volgende stappen te volgen:



Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?
Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Mocht je toch een bepaald artikel erg graag willen bestellen en deze is niet in voorraad? stuur dan een mail naar onze klantenservice naar de mogelijkheden.


Hoelang duurt het voor een artikel weer op voorraad is?
Bij La Belle Baby zorgen wij er altijd voor dat een artikel zo snel mogelijk weer op voorraad is. Zodra deze is uitverkocht zetten we deze (indien mogelijk) direct weer in bestelling bij de leverancier. Helaas kan het gebeuren dat artikelen uit de collectie gaan, deze worden dan z.s.m. offline gehaald.


Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Voeg de artikelen die je graag wilt bestelling toe aan je winkelwagentje en klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Op deze pagina kun je het afrekenproces starten waar je bij de betaling de kortingscode in kan voeren.

Let op! Kortingscodes kunnen niet met elkaar worden gecombineerd, daarnaast zijn sommige merken uitgesloten van korting.


Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op La Belle Baby?
La Belle Baby biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:


Kan ik mijn betaling veilig verrichten?
Bij La Belle Baby gaan we uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw La Belle Baby account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamde ‘extended-gevalideerd SSL-certificaat’. 

 

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?
Helaas kunnen we reeds geplaatste bestellingen niet meer wijzigen door geautomatiseerde processen in ons magazijn, check dus altijd goed of je de juiste artikelen hebt besteld. Eventuele kortingscodes kunnen achteraf ook niet meer verrekend worden.



Is het mogelijk de artikelen in het echt te komen bekijken?
Helaas hebben wij nog geen fysieke winkel om artikelen te kopen. Wel geven we je de mogelijkheid op je bestelling af te halen / te komen kijken in ons magazijn.

Verzenden


Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
La Belle Baby verstuurt jouw bestelling doorgaans binnen 1-2 werkdagen.


Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland hanteren wij, als je pakketje door de brievenbus past, standaard verzendkosten van €3,95. Past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan ontvang je van ons een track & trace code waarmee je jouw zending kunt volgen. De kosten van pakketpost binnen NL/BE bedragen €5,95.


De track & trace van mij bestelling werkt niet, wat kan ik doen?
Zodra La Belle Baby jouw pakketje heeft verzonden krijg je hier een bevestiging van. De track & trace van je bestelling wordt zichtbaar, zodra deze is ingescand bij het verzendbedrijf. Het kan dus soms even duren voordat de verzendgegevens beschikbaar zijn.


Wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?
Bestel je boven de €50 in NL/BE? Dan zijn de verzendkosten gratis!

Kan ik mijn pakketje bij ophalen?
Ja! Het is mogelijk om je bestelling op te halen op maandag, vrijdag en zaterdag. Ons magazijn bevindt zich in Enschede. Je kan hiervoor kiezen tijdens het afrekenen en ontvangt van ons een berichtje zodra jouw bestelling klaarstaat. Komt deze dagen je niet uit vraag even of je het wellicht op een avond kan ophalen.



Is het mogelijk mijn bestelling op te halen bij een ophaalpunt?
Weet je niet zeker of je thuis bent of haal je jouw pakketje liever op bij een ophaalpunt? Dat kan! Kies tijdens het bestellen voor de optie ‘ophalen bij afhaalpunt’. In Nederland kun je jouw pakketje ophalen bij een PostNL punt. 


Kan ik mijn bestelling als cadeautje ontvangen?
Bij La Belle Baby kun je terecht voor cadeautjes. Wij pakken de cadeautjes die gekocht zijn van een geboortelijst met veel liefde in. Je kan het cadeautje zelf rechtstreeks bij de ontvanger thuis laten bezorgen, let dan wel op dat je het afleveradres aanpast.


Mijn bestelling is voor iemand anders. Kan ik deze rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?
Ja, dit kan! Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden.

Retourneren


Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?
Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden voldoet om een product te retourneren. Deze lees je in het kopje hieronder.

 

Krijg ik de kosten van het retourneren vergoed?
De kosten voor het terug sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Alle bestellingen worden zorgvuldig verpakt en nagekeken op defecten, is er toch iets mis met je artikel geef dit dan aan bij ontvangt. We zullen dan bij terugkomst het controleren en dan alsnog de gemaakte retour kosten vergoeden.

Wat zijn de voorwaarden als ik een product wil retourneren?


Retouradres
La Belle Baby By Anne
Afdeling retourneren
Ypelobrink 225
7544 CK Enschede
Nederland